سلام
این هجم زعفران بخورم مشکلی نیس ؟
پریود نشدم

تصویر
۴ پاسخ

میتزسی باردار باشی؟

چرا عشقم

من انقد از اینا خوردم ثمره اش۴ساله بدنیا اومده😅

سلام خیلی زیاده عزیزم برای قلب خطرناکه
و گرمای بدن رو بشدت بالا میبره
میتونی مقدارشو کم تر بکنی بهتره گلم🥰

سوال های مرتبط

مامان عشق مامانی😍😘 مامان عشق مامانی😍😘 ۴ سالگی