۲ پاسخ

من ماه گرفتگی دارم رو زانوم و مامانم سر بارداریِ من اصلا به ماه نگاه نکرده.
بنظرم اینا نمیتونه قطعی و درست باشه

اون که میگن برا ماه گرفتگیه
موقع ماه گرفتی زن باردار به هرجای بدنش دست بزنه ، بچه‌ش همون جا ی لک میوفته

مادرشوهرم موقع ماه گرفتگی حواسش نبوده دست گذاشته کنتر ابروش ، الان شوهرم همونجا رد انگشت هست

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
دوستان راجب ماه‌گرفتگی بهتون بگم 🌚🌝
اصلا نترسید فقط تنها کاری ک میکنید از ساعت ۶ بعدازظهر تا ۱۲ شب بیرون نرید ک چشمتون بخواد ب ماه بیفته یا ماه نورش ب شما بخوره
یه انرژی خیلی زیادی داره امشب ک این انرژی از سمت آدم هایی ک به نور ماه نگاه میکنن گرفته میشه یعنی شما اگر ب ماه نگاه کنی از رو کنجکاوی ببینی ک چه شکلی میشه یا چه رنگی میشه و .... انرژی شما گرفته میشه بخاطر این میگن اصلا ب ماه نگاه نکنید مخصوصا خانم های باردار❌
حالا این ک میترسید میگید دست ب خودمون نباید بزنیم اصلا نترسید شما اگر تو خونه باشید دستتون و ب شکم یا هر جاتون بزنید ن اتفاقی برا خودتون میفته ن برای بچه تون ... اگر ب ماه نگاه کنی و همون موقع دستت و هر جای بدنت بزنی حالا صورت یا پا یا هر جا دیگه اون خطر داره و بچه ناخودآگاه بخاطر سطح انرژی ک از دست دادی همونجاش قرمز میشه
ولی اگر ب ماه نگاه نکرده باشی و تو خونه باشید پرده ها و بکشید هیچ اتفاقی نمیفته براتون نترسید 🌺💝😍
من مادرم روی ماهیچه پاش ماه گرفتگی داره و خودمم مدیتیشن انجام میدم و قول میدم تو خونه باشید چیزی نمیشه حتی اگ دست ب خودتون بزنید
سعی کنید ذکر بگید و اگر میخواید قرآن بخونید 🌺💝❤️💋