خانوما شما به بچه هاتون آب نبات میدید؟

۸ پاسخ

ن ب قبلیا دادم ن ب این میدم فقط شیر

من سر کولیکش چند باری دادم

من خواستم بدم خیلی دلدرد داره
نخورد خودش 😅

اره من میدادم خیلی خوبه الانم میدم بهش
ولی نباتش خیلی کم باشه ها
اصن دکتر فوق تخصص گوارش بهم گفت
چون دختر من فقط شیر خشک میخوره به سختی پی پی میکرد وقتی آب دادم بهش دفعش خیلی راحت شد
اولش گارد داشتم نمیدادم دیدم هم بچه داره اذیت میشه هم دکتر اجازه داد دیگه دادم خیلی عالیه

من از رو ناچاری دادم خیلی با شیرینی کم ....مامانم قندو با حرارت ذوب کرد بهش اب تصفیه شده اضافه کرد.

من فقط وقتی دلش درد میگیره ی دو تا قاشق چایخوری آب قند بهش میدم چون نبات سنگینه برا معدش
متخصصم بردمش گف الان تو گرما بعضی وقتا دو سه تا قاشق پایخوری اب جوشیده بهش بده

بچه دو ماهه

وا نه

سوال های مرتبط

مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۵ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۰ ماهگی