۹ پاسخ

واقعا شما هنوز غذای جدا درست میکنید؟!! آفرین بهتون. من که غذای خودمون رو میدم با روغن مایع معمولی

کره و روغن حیوانی

غذاخودمونو میدم روغن گاوی کره دنبه زیتون اینا

غذای خودمون فقط سیب زمینی سرخ کنم با روغن ذرت

از غذا خودمون میدیم بچه بخوره بزرگ شده دیگه

روغن زرد یا روغن حیوانی

روغن زردحیوانی و زیتون

روغن زیتون

دکتر به من گفت کره روغن زیتون روغن کنجد خوبه

سوال های مرتبط

مامان کارن و تو دلی🤍 مامان کارن و تو دلی🤍 ۲ سالگی