از صندلی غذا تا چه سنی استفاده میکنید ؟

۶ پاسخ

تا وقتی که صندلی معمولی اندازه باشه و قدش به میز برسه و متوجه باشه خودش و خطرناک نباشه نشستن روش از صندلی غذا استفاده میکنم.

تا هرموقع توش جا میشه

گمونم به وزن باشه، تو بروشورش نوشته.

از شش ماهگی تا الان همچنان

از شش ماهگی تا الان دارم استفاده میکنم

من تاالان استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان 🩷سلین و آیلین👧🏻🩷 مامان 🩷سلین و آیلین👧🏻🩷 ۲ سالگی