اسم اینا چیه؟🫠

تصویر
۲۳ پاسخ

باسلوق میگن سوجوقم میگن

ساوه فروان داره

گردو نخ میکنن بعد طی چندین مرحله میزنن تو شیره انگور
خوراکی سالم و مقوی هست

سوجوق

این شیه،؟،🤣🤷🏻‍♀️خوشمزش؟

یادمه توی کلیپ گردو تازه نخ میکنن بعدش با شیره انگور .توت.انجیر و..‌ نشاسته. موادش آماده میکنن گردوی نخ شده داخل مواد میزنن و آویزون میکنن تا خشک بشه.
قسمت نشده درست کنم.
واسه بچه ها عالیه.

چورچخلای گرجیه
ما هم گرجیم و عاشقشم

باسلوق.شهرما داره جز سوغاتشه هم با شیره انگوره هم اب انار هم شیره توت وانجیراینا.اگه خواستین پیج یکی ازکسای که‌خودم ازشون میخرم دارم بدم بهتون

مثل بمبه

فالوده سجق یا سجوق.
خالم درست میکنه فاطمه مزه جون میده🤤اصلا این بازاریا در برابر خونگی هیچن لعنتی مثل بمیه

باسلوق عاشقشم

باسلوق

عزیزم ما میگیم باسلوق

سوجوق مزش چه طوریه منم میخوام بخرم دودلم

باسلوق

من اولین بار میبینم 😋😋😋

سوجوق

سوجوق هست، چندسال پیش از یه پیجی گرفته بودم

از کجا خریدی؟ 🤤🤤

این سوجوقِ بسی خوشمزهههههه و مقوی

یکی از سوغات های کشور گرجستان هستش خوشمزس و خیلی مقوی

باسلوق
با شیره انگور و گردو درست شده 😋😋

وای من عاشقشم ولی اسمشو یادم رفته

شیرینه؟

چورچخلا به گرجی یه خوراکی گرجی هست با مغز گردو و روکش شیره انگور

سوال های مرتبط

مامان عرفان و تودلی🤰🏼💙 مامان عرفان و تودلی🤰🏼💙 ۲ سالگی
مامان arezoo مامان arezoo ۲ سالگی
مامان آیسا 🌹آتنا مامان آیسا 🌹آتنا ۲ سالگی
مامان حلما❤️ مامان حلما❤️ ۳ سالگی
مامان سبحان مامان سبحان ۲ سالگی
مامان پارسا و برسا مامان پارسا و برسا ۴ ماهگی