اگر ناراحت نمیشی قشنگ نیست
بااحترام اول اسم قدیمیه هست بابا بزرگ کن اسمش امیر عباسه دوم اسم عربی هست اسم اصل ایرانی خیلی قشنگ داریم
از قشنگم قشنگتره
اصلا یه اصالت خاصی داره این اسم
سنگین با ابهت و بااصالت
والله قشنگه 😍
من توی فکرمه بچه بعدیم اگه پسر شد بذارم امیرعباس. با اینکه به اسم پسرم نمیاد هم امیر به تنهایی قشنگه هم عباس. جانم فدای امیرمومنان علی و همینطور سقای کربلا حضرت عباس ❤️❤️
راستش قشنگ نیست
مامان من عاشق اسم امیرعباسِ
اخه دامادمون هم عباسِ
اونروز میگه یکیتون نذاشتید امیرعباس
میگم اخه دامادمون عباسِ
میگه خب باشه خخخخخ
من خیلی دوست داشتم اسم پسرمو بذارم حتی نذر حضرت ابوالفضل کردم خدا بهم پسر بده...پسرم ک بدنیا اومد اما شوهرم خواست بذاره متین..من بعضی وقتا امیر عباس صداش میکنم..💐💐
خیلی هم اسم خوبیه خدا واماما نگهدارش باشن
با احترام قشنگ نیس
قشنگه
قشنگه عزیزم من خودم تک اسم بیشتر دوس دارم اسم پسرم و حسین گذاشتم
عزیزم اگه به دل خودت میشینه بذار قشنگه
من دوست ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.