نظرتون در مورد این تخت و کمد چیه؟دوسش دارم برای دنیز

تصویر
۴ پاسخ

خیلی قشنگه ، ساده و شیک همیشه هم مده ، چوب شیک تررینه من عاشق کارای چوبی ام

خیلی نازع به نظرم بخر طرح چوب هیچوقت قدیمی نمیشه همیشه مده

قشنگ

قشنگه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شاهی مامان شاهی ۲ سالگی
مامان امیدمن مامان امیدمن ۳ سالگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۳ سالگی