۸ پاسخ

خیلی به کارم اومده چون کل سرویسم رو داخلش گذاشتم

کنسول فقط جاگیر

من میخوم بگیرم 😍

من تازه خریدم خیلی دوسش دارم همه ظروفم توش گذاشتم

خونه از خودت باشه و جا داشته باشه عالیه من خیلی دوست دارم ولی مستاجرم

خونم جا نداره برای همچین چیزی

خونه جا داشته باشه خیلی کاربردیه البته کنسول باید شیک باشه و هماهنگ با دکور خونه باشه

خیلی خوبه منم ندارم ولی تصمیم دارم بخرم

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۳ سالگی