نظرتون در مورد آیودی چیه ؟

۵ پاسخ

منم ده تا ۲۰ روز دیگه میرم میزارم
شوهرم راضی نمیشد میگفت شاید برات عوارض داشته باشه و..... تا این ک ناخواسته باردار شدم
الان هر روز میگه کی میری 🤣

۲سال و ۴ماه ک دارم و راضی هستم ،با کلی تحقیق انتخاب کردم بهترین روش هس ،باید زمان پریود ک خونریزی کانل هست بری دردش مث معاینه است بعدش تا دو روز درد پریودی با مسکن اروم میشی ،اوایل خونریزی خیلی زیاد چون بدن ها فرق داره باید صبور باشی تا ب بدنت جا بیفته من بعد ۱سال لکه بینی خوب شد و پریودم کمتر ،چکاپ مرتب سر وقت بری ،من تا ۲۰کیلو بار هم بلند کردم ،میتونی کار کنی فقط نباید فشار. ب لگن رحم بیاری فشار بار رو دستات و بالا تنه بندازی

روز دوم سوم پریودی میزارن که دردش کمتره
من خیلی خیلی راضی ام چون از کدوم روش های جلوگیری دیگه نمیتونستم استفاده کنم
۳ ماه طول کشید بدنم بهش عادت کنه و پریودیام دوباره سروقش بشه بین دوتا پریود هم لک زیادی ندیدم خوب بود

من دوسال ال دی خوردم ماه پیش قطع کردم رفتم گذاشتم روز اول پریود ماه قبل رو کلا لکه بینی داشتم تا پریود شدم پریودم شدید بود به نظر من از قرص خیلی بهتره با اینکه همش لکه می‌بینم ولی ترجیح میدم به اون زمان گذاشتن یه دردی شبیه درد پریودی داره کلا یه دقیقه طول میکشه

چطوریه اصلا
چطوری میزارن
میشه با جزییات بگین
بعد پریودیا سر وقته؟

سوال های مرتبط

مامان پارسا و برسا مامان پارسا و برسا ۴ ماهگی
مامان امیدمن مامان امیدمن ۳ سالگی
محمد ماهان محمد ماهان قصد بارداری