۷ پاسخ

من به رفلاکس نان ای ار میدم کمکی

سه ماهگی زود نیست برای شروع غذا

بستگی به بچه داره نان ای ار هم خوبه ترویتال هم خوبه

حریره بادام چون بادام داره رفلاکس رو شدید می‌کنه
من به پسرم بیومیل arذادم خوب بود

سوال منم هست
اخه حریره و فرنی زود نیست؟

شیر خشک نان ای آر بده
هم ضد رفلاکس و هم ضد کولیک هستند
یا آپتامیل ای آر

چند کیلوعه

سوال های مرتبط