۴ پاسخ

منم دهنم تلخه خيلي اذيتم

منم دقیقا اینطوریم، هیچکاری نمیشه کرد، یکم آدامس بهتر میکنه

ی چیز شور بخور ،منم با هرچیز شیرین اینجور میشم حتی با برنج

من ادامس نعنایی بدون قنداستفاده میکنم،تلخی دهنمومیبره

سوال های مرتبط