ای وی اف آخرین مرحله از درمانه. شما اول برو دکتر خودت و همسرت چکاپ بشید و دارو بگیرید. اگر درمان دارویی جواب نداد iui.
اگر خدایی نکرده هیچکدوم نشد اخرین مرحله میری سراغ ivf
نه دورت بگردم من ۴ ساله اقدامم هنوز دکتر میگه زوده
۳ ماه که چیزی نبس تازه اول راهیی
ن بابا تا یک سال طبیعیه خیلی عجله هم داشته باشی تا۶ماه اگتا ۶ماه نشدی دوباره میری دکتر شوهرتم ازمایش میده
هنوز که اول راهی عزیزم
خیلی زوده برا آی وی اف
تا یکسال طبیعیه که باردار نشی من خودم سر یکسال باردار شدم
من سنم ۳۰ بود،،،دکتر گفت سنت بالاست منو فرستاد آی وی اف
زوده
چه خبرته دختر بزا از راه برسی
نه ۶ماه اقدام کن اگه باردارنشدی بروچکاپ
تازه شروع کردی چرا انقدر زود ای وی اف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.