اگه شل و بافتی نداره اره اسهال دقیقا مثل اب ولی رنگی 😅دکتر به من گفت اگ بافت داشته باشه اسهال نیس
داخل پوشکش رو نگا کن ببین دونه های چربی هس؟؟؟
ن من بردم دکتر گفت نیست تازه من شیر خشک میدادم گفت شیری که نزدیک شیر مادر هس پی پی زیاده
آره برای این سن روزی هفت هشت بار یعنی اسهاله
ببر دکتر نمیزاره وزن بگیره چه خبره
اره ببر دکتر فعلا تا ببری پدی لاکت خوبه بده بهش
آره عزیزم اسهاله ببر دکتر
معمولا تا ۱۰ بارو میگن اسهال نیست
قبل ۳ماه تا ۸بار طبیعیه بعدش تا ۶ بار اینو پزشک گفت
اره فکر کنم ببرش دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.