۳ پاسخ

یکسری دردا هم اگر گاهی باشه و بخصوص با استراحت خوب بشه طبیعیه خب بلاخره آدم باردار با یه ادم معمولی فرق داره ماه به ماه بچه بزرگ تر میشه رحم جا باز میکنه به بدن فشار میاد اما حتما هر علامتی داشتی به دکترت بگو

عزیزم باید به دکترت بگی تا تشخیص بده طبیعیه یا نه نگران نباش اگه مشکلی هم باشه استراحت میکنی و شیاف و امپول بهت میده اوکی میشی

منم واژنم درد میگیره خیلی بده ولی مگه طبیعی نیست؟

سوال های مرتبط

مامان آراز مامان آراز هفته سی‌ویکم بارداری