۷ پاسخ

پسمن زیاد میخوره ی قوطی شیرخشک برادوروزشه نیم ساعت بعضی وقتای ساعت ولی بیشترنیم ساعت یباره ک دوپیمونه گاهی سه پیمونه میخوره

وقتی ما غذای چیزی میخوریم خیلی دلش میخاد بهش غذا بدیم

دوماهگی خیلی کوچیکه
من خیلی کم بهش آب میدم در حد یه قطره

و۶ماهگی باید اول چه غذای کمکی به بچه داد؟

سلام مامانای مهربون شما ۵ماهگی بچه تون آب یا غذا کمکی هم میدید؟

شیشه ها درجه هاشون یکیه عزیزم استانداره

هر ۲ساعت ۲پیمونه

سوال های مرتبط

مامان یاسی و سما🧸🩷 مامان یاسی و سما🧸🩷 ۹ ماهگی