۶ پاسخ

سزارین شدم عالی بود با بیمه در اومد ۲۷ تومن بدون بیمه ۳۵ درمیاد
طبیعی نمیدونم فکر کنم همون ۲۰ تومن در بیاد

موقع درد من زور زدن تو دهنم خرما میزاشتن آبمیوه می‌دادن

من چهار سال پیش رفتم امام حسین اصلا راضی نبودم ولی برای پسرم رفتم مادر عالی بود

۲تا از ماماهای زایشگاه خیلی بد رفتارمیکنن ، بقیه ماماهاش خوبن، خدا کنه مث من ب پست اون دوتا نخوری

من بهمن رفتم عالی بود

من فزوردین زایمان کردم ۱۸تومن طبیعی ، ولی میگن شخصی شده الان ۳۰ت شده طبیعی ،سز ۵۵ بازم برو بپرس از اطلاعاتس

سوال های مرتبط