من که 3 گرفتم این سایزا ولا الکی یکی مبینی 3 خوبه بعضیم بزرگه
اندازه ها زده نیست؟ ک با متر اندازه بزنی؟ ۲ هم کوچیکه باید ۳ بگیری فکر کنم
تاجایی ک میدونم سایز ۳برای۹ تا ۱۲ماه مناسبه
سلام دوست عزیزم🌷
اگه دوست داری عکسهاتون خاصتر و قشنگتر بشه، ما کنارتونیم 💖
📸 طراحی و ادیت حرفهای عکس 🎈 ماهگرد و بارداری و تولد 🌹 یادبود و مناسبتها ✨ با سلیقه شما و تحویل سریع
کافیه عکستون رو برامون بفرستید تا یه خاطره ماندگار براتون بسازیم 🥰 📩 منتظر پیامهاتون هستیم.
با ❌۵۰ درصد ❌ تخفیف ویژه
کانال روبیکا
فقط و فقط ۵۰ هزهر تومان
@qabenoo
ببین عزیزم بستگی به سایز تولیدی داره هر تولیدی یک سایز داره مثلا کارهایی که ما میارم سایز دو مناسب ۶تا۱۲ماه هست
بنظرم سه اندازشه دوشایدیه کمی تنگش بشه ولی بستگی ب وزنش داره
دیگ ۱ و ۲ کوچیکه ک
چندکیلوعه؟باید ۳۵ بگیری براش اگ معمولیع
دوهم کوجکه فککنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.