خانمایی ک ۸هفته هستید علائم تون چیه حالت تهوع دارید ؟؟؟🤕

۷ پاسخ

من نه هیچی چی بشه گاهی اوقات از چیزایی ک بدم میاد بوش بیاد حالم بد بشه وگرنه نه فقط بیشتر اوقات سر معده م سنگینه

کمر درد ونفخ ویبوست و سوزش معده😖

وااااای من انقدر حالم بده که نگو فقط دارم جون میدم😭😭😭حالت تهوع های شدید معده درد شدید یعنی دیگه هیچی بهم اثر نمیکنه کم آوردم 😭😭

غذا رو کامل بخورم تهوع میگیرم واسه همین تعداد وعده هامو زیاد کردم حجم غذام کم کردم ماست پروبیوتیک هم با غذام میخورم نمیزاره تهوع داشته باشم

من هم لکه بینی داشتم،هم تهوع وهم یبوست شدید

من هنوز هیچی یه فشار رو لگنم دارم و دهنمم همش ترشه

من فردا میرم ۸هفتگی کسی بوده علائم داشته باشع

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 ۱ ماهگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣🤍 مامان جوجه کوچولو🐣🤍 هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فسقلی🫐 مامان فسقلی🫐 هفته بیست‌وهشتم بارداری