خانمایی ک تهوع دارید تو ماشین که میشینید بدتر میشید ؟

۴ پاسخ

آره.

من ک تو ماشین میشینم بهتر میشم اصلا یادم‌میره تهوع

من دراز میکشم بدتر میشم اصلا جایی نمیرم ولی خو بوی بنزینو اینا حالمو بد میکنه

اره خیلی بدتر اصلا ویار به ماشین داشتم و دارم

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلی💙 مامان مامان تودلی💙 هفته هشتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری