۹ پاسخ

دووووغ

من تا آخر بارداری هرروز زرد آب بالا می‌آورد م

چوب شور بخر

رو من هیچی جواب نمیداد الانم شانس از باسنم اوردم ک‌خوبم🤣🤣🤣

من که هیچی جواب نمی‌داد تحمل میکردم یا قرص میخوردم.هر کی هر کاری گفت انجام دادم ولی برای من کارساز نبود،هفته ت که بره بالا بهتر میشی عزیزم

من با اب نبات زنجبیل حالم بهتر میشد

قرص ضد تهوع

سویق گندم تهوع رو کم میکنه

من هیچی حالمو خوب نمیکنه فقط بالا میارم🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان گندم و رز مامان گندم و رز هفته سی‌وششم بارداری
مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ویکم بارداری