۵ پاسخ

میمیرم و زنده میشم

من فقط تهوع دارم بالا نمیارم

سیرابی بخورین فقط عالیه

من همچنان یه هفته هم هست دو دقیقه تو معدم نمی‌مونه هیچی

من هر کار بگی کردم قرصم بهم جوابگو نبود فقط یدونه کشک میزاشتم دهنم و مک میزدم یه دستمالم خیس میکردم‌میزاشتم رو پیشونیم یذره بهتر میشدم

سوال های مرتبط

مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسرای تابستونیم مامان پسرای تابستونیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان یارا مامان یارا هفته بیست‌وششم بارداری