مامانای من هفته من حالت تهوع و معده درد دارید ؟ چیکار میکنید یاهاش؟

۸ پاسخ

فقط باید تحمل کنی نون جو خشک بخور،بادوم بخور،نارنج ،اگه خیلی حالت بده برو سرروم بزن

دکتر. من بهم قرص معده داد صبا ناشتا خوردم شد آب رو آتیش ب دکترت بگو کمکت میکنه

از هفته 4 حالت تهوعم شروع شد تا هفته 18
، 5کیلو کم کردم، ولی خب جزتحمل کاری از دست ادم برنمیاد

هیچی عزیزم تحمل

گروه داریم تلگرام نمیاین😍
به ایدی زیر پیام بده
zan50050
بیاین دورهم جمع بشیم

تحمل😑😑

هفته شما که بودم آب یخ و لیمو و عسل آرومم می‌کرد

سازگاری🤭🤭

سوال های مرتبط

مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آراز  کوچولو🫀 مامان آراز کوچولو🫀 هفته چهاردهم بارداری
مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ویکم بارداری