۹ پاسخ

به نام خدا تحمل😭😭

تحمل.

من لیمو زنجبیل بو میکردم نفس عمیق می‌کشیدم ولی گریه میکردم خوب میشدم یذره خیلی فشار میمود بهم میزدم زیر گریه مرگو به چشام دیدم بخدا

هیچ کاری نمیتونم انجام بدم هست باهام باید تحمل کرد میگن بستنی کمترش میکنه

هیچی تا همین الان همراهمه

تحمل میکنیم خواهر🥲

تحمل ....

لیمو بخرهم بو کن پوستشو هم بخور برای معده دردت من دکتر شربت بهم داد ولی نخوردم انقد که نوشته بودن عوارض داره ولی بعد غذا یکم راه میدم دراز نکش سریع چیزهای اسیدی نخور مخصوصا گوجه سیب خوبه آدامس هم بدون قند مناسب بارداری بخورارومت میکنه من حوله داغ هم گذاشتم خیلی ارومم کرده

من زنجبیل نباش میخورم 😐

سوال های مرتبط

مامان پسرای تابستونیم مامان پسرای تابستونیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان آراز  کوچولو🫀 مامان آراز کوچولو🫀 هفته سیزدهم بارداری