من بارداری اولم همینطور بودم سه ماهه اول همینه بری تو چهار ماه خب میشی
تا الان با دارو و سرم و آمپول گذروندم تا که الان فقط صبح ها بالا میارم ولی بازم هر شب یه دمیترون میخورم هنوزم شبا حالت تهوع میگیرم
هیچ آنقدر باید تحمل کنی که دوره اش بگذره معمولا تا هفته ۱۲ اینجوریه و بعدش بهتر میشی
سعی کن از خواب بیدار میشی بیسکوئیت ساقه طلایی بخور یا بیسکوییت ترد بخور تا اخر سه ماهگی همینجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.