۶ پاسخ

من فقط لیمو ترش و آبغوره با چیزای شور میتونم بخورم

منم اینجوری بودم به دکتر گفتم برام شربت نوشت وقتی میخورم خوب میشم

کشک خوبه بخورین یا سیرابی صبح ها تا بیدار شدین بیسکوییت ساقه طلایی بخورین یا خرما سیب سبز موز اینا خوبه

تحمل😩😩
من که همین الان هرچی میخورم معدم میسوزه و درد میگیره

کاری نمیشه کرد

تحمل 🙁

سوال های مرتبط

مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گندم و رز مامان گندم و رز هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا روزهای ابتدایی تولد