۱۱ پاسخ

من آبغوره میخورم خیلی حالم خوب میشه قرص فاموتیدینم میخورم گهگاهی

عرق نعنا بخور البته خیلی کم من که میخورم خیلی تاثیر داره

من لبنیات و بیسکوییت خشک که میخورم حالم بهتر میشه

برای معده درد فامتدین برای حالت تهوع دمیترون

دکتر من قرص لانسوپرازول داده صبح ها ناشتا میخورم

عزیزم برای حالت تهوع میتونی ی برگ نعنا بذاری دهنت نمکی یا بو کنی...میتونی مربا به بخوری البته خونگی و اگر دیابت نداری...واسه تهوع صبحگاهی از خواب بیدار میشی سریع از تخت نیا بیرون همونجا توی تخت یکم نون خشک یا نخودچی یا همون مربا به بخور

من ویتامین ب۶ و فولیک اسید میخورم

خرما بخور گلم حالت تهوع و معده درد و کم می‌کنه حتما وقتی رفتی دکتر بگو بهت قرص بده

هیچی منم مثل شما 🤢

من با فاموتیدین آروم میشدم ب6 دمیترون و امپرازول هم خوبه ولی برا من اثری نداشت

س گلم‌ انشالله این‌دوره بارداری بسلامتی بگذرونی و نی نی هاتو سلامت بغل بگیری گلم شما ای وی اف کردین یا طبیعی باردارشدین سه قلو

سوال های مرتبط