من آبغوره میخورم خیلی حالم خوب میشه قرص فاموتیدینم میخورم گهگاهی
عرق نعنا بخور البته خیلی کم من که میخورم خیلی تاثیر داره
من لبنیات و بیسکوییت خشک که میخورم حالم بهتر میشه
برای معده درد فامتدین برای حالت تهوع دمیترون
دکتر من قرص لانسوپرازول داده صبح ها ناشتا میخورم
عزیزم برای حالت تهوع میتونی ی برگ نعنا بذاری دهنت نمکی یا بو کنی...میتونی مربا به بخوری البته خونگی و اگر دیابت نداری...واسه تهوع صبحگاهی از خواب بیدار میشی سریع از تخت نیا بیرون همونجا توی تخت یکم نون خشک یا نخودچی یا همون مربا به بخور
من ویتامین ب۶ و فولیک اسید میخورم
خرما بخور گلم حالت تهوع و معده درد و کم میکنه حتما وقتی رفتی دکتر بگو بهت قرص بده
هیچی منم مثل شما 🤢
من با فاموتیدین آروم میشدم ب6 دمیترون و امپرازول هم خوبه ولی برا من اثری نداشت
س گلم انشالله ایندوره بارداری بسلامتی بگذرونی و نی نی هاتو سلامت بغل بگیری گلم شما ای وی اف کردین یا طبیعی باردارشدین سه قلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.