خانمایی که تو ۵ هفته هستید
علائم دارید ؟؟

۹ پاسخ

من هفته ۴ و روز ۶ هستم ، تا سه روز پیش حالت تهوع داشتم و شبها ساعت ۳ نصف شب بیدار. میشدم و تا ۸ صبح خوابم نمی‌برد، ولی الان سه روزه هیچ علائمی ندارم و خیلی نگرانم

من زود به رود گشنم میشه🤦🏻‍♀️ حساسیت سینه ام دو روزه از بین رفته ( البته قبل زیادم نبود) حالت تهوع هم گاهی

من از الان شکمم بزرگ شده نمیدونم شماها چطورین

حساس شدن سینه ها
هراز گاهی درد پریودی
دو شبه احساس تهوع در حد احساس فقط
ترشح زیاد

منم همش خسته و کم انرژیم و خوابم میاد

من تازه امشب که نزدیک ۷ هفته ام تهوع گرفتم تا امروز خوب خوب بودم حالم خیلی بده اشتها ندارم😭

من نه فقط درد پریودی گاها
یکمم سینه درد همین

یکم سینه هام حساس شده

نه ندارم

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلی💙 مامان مامان تودلی💙 هفته هشتم بارداری
مامان معجزه🤲 مامان معجزه🤲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته نهم بارداری