حالت تهوع
گر گرفتگی
خستگی بی حوصله
🙄😂من دوازده هفتمه دهنم سرویسه قرص میخورم دیگه اوکی میشم
من یه هفته بالاترم تا اون موقع هیچ علائم خاصی نداشتم ولی دو سه روز بیزاری از غذا گرفتم
کمردرد.سینه هام سنگین و داغ میشن.ترشح و تکرر ادرار شدید.نمیتونم از جام تکون بخورم از بی حالی.یکم گشنم میشه حالت تهوع میگیرم.
تا امروز کلی علایم داشتم امروز همشون ناپدید شدن😅
خدا بهت رحم کنه کم کم حالت تهوعت شروع میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.