سلام
دوستان گلم که هم هفته هستید بامن علائم چی دارید؟

۸ پاسخ

ممنونم انشاالله هرکسی چشم انتظار قسمتش بشه

منم وارد هفت هفته شدم علائمی جز کمر درد ندارم

یخورده دل درد دارم یذره م انگار دلم میپیچه بهم.حالت تهوع ندارما ولی انگار سنگینم نمیتونم هیچی بخورم .حس میکنم بخورم بالا میارم🙄🙄🙄

منم هیچ علائمی ندارم

سلام من ۶ هفته هستم و هیچ علایمی ندارم

۸روز موعدم گذشته بود گرفتم منفی بود بیبی چک

سلام ۱۵ روز نشدم درد زیر شکم سینه درد از امروز نمیدونم شایدم می خوام پریود بشم ولی پرفایلم تغیر دادم به بارداری

من هم هفته شما نیستم ولی هیچ علائمی جز دل درد و کمر درد ندارم

سوال های مرتبط

مامان نفســـــ🫀ــــام مامان نفســـــ🫀ــــام هفته هفدهم بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا🫀🌱 مامان معجزه خدا🫀🌱 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا ❤️ مامان هدیه خدا ❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان مرسانا و تودلی مامان مرسانا و تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دنیز👶🌊🌝 مامان دنیز👶🌊🌝 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌وسوم بارداری