۷ پاسخ

منم امروزم بی علامت بود ومن نگران 😂

منم علائم ندارم چند روزیههه نگرانم 🥹

من همه روز یا حالت تهوع دارم یا تو دلم همش حباب میترکه

بله طبیعی خودش داره بی صدا رشد میکنه عزیزم کاریش نداشته باش🤣😍

اره عزیزم یه روزایی بدون علامت میشم حالم بهتر میشه یه روزایی خیلی بدتر میشم

بله ولی روز بعدش پر رنگ تر برمیگرده

بله عزیزدلم بعضی وقتا آدمم بعضی وقتا نه

سوال های مرتبط

مامان معجزه🤲 مامان معجزه🤲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری