عزیزم من تازه دیروز فهمیدم باردارم تست زدم مثبت شد هنوز آزمایش وقت نکردم برم.سینه هام حساس شده و کمردرد دارم
من معده دردوکمرد ولی سونونرفتم ونمیرم تاهفته۸
حالم خیییلی بده حال به حال میشم یه دیقه خوبم بعدش حالم بده حالت تهوع دارم اصلا نرمال نیستم
سونو قلب هم شنبه باید برم به امید خدا
سلام من هیچ علائمی نداشتم اون موقع غیراز کمی حالت تهوع اما الان هشت هفته شده ویار شدید گرفتم
چرا زود رفتی سونو وقتی مشکلی نداری باید هفته ۸ یا ۹ بری سونو برای تشکیل قلبش
سونو واژینال هم در مواقع ضروری باید انجام بشه زمانیکه لکه بینی یا درد داشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.