سونو قلب واژینال ۶ هفته بریم دیده میشه

۶ پاسخ

واژینال اگر بد بود دکتر نمی‌داشت انجام بدیم
هفت هفته برو منم همین کارو میکنم

عجله نکن ۸هفته کامل برو
من ۹هفته و ۱ روز رفتم سونو قلب
سونوگرافی واژینال نری بهتره

نه زوده بزار هشت هفته برو

واژینال هرچی نری بهتره

چرا عجله میکنی بزار 7 هفته و چند روز برو

من ۸ هفته رفته بودم

سوال های مرتبط

مامان دونه مامان دونه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری