واژینال اگر بد بود دکتر نمیداشت انجام بدیم
هفت هفته برو منم همین کارو میکنم
عجله نکن ۸هفته کامل برو
من ۹هفته و ۱ روز رفتم سونو قلب
سونوگرافی واژینال نری بهتره
نه زوده بزار هشت هفته برو
واژینال هرچی نری بهتره
چرا عجله میکنی بزار 7 هفته و چند روز برو
من ۸ هفته رفته بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.