من امروز رفتم دکتر گفت دو هفته دیگع برو سونو
منم نرفتم 6هفته و 5روزم هشت هفته میرم که دیگه برای قلب دوباره نرم
من درد یکطرفه داشتم برا احتیاط اومدم
دکتر ب من گفت ۶ هفته و سه روز برم
من رفتم دکتر گفته ۸ هفته ۳ روز برو یعنی ۲۷ خرداد انشاالله
اره دوبار
نه دکترم نرفتم☹️یه هفته دیگه میرم
زوده بری یک هفته دیگه برو
من دیگ ۷ هفته دقیق هستم رفتم اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.