خانمایی که هم هفته من هستید رفتید سونو ؟؟

۹ پاسخ

من امروز رفتم دکتر گفت دو هفته دیگع برو سونو

منم نرفتم 6هفته و 5روزم هشت هفته میرم که دیگه برای قلب دوباره نرم

من درد یکطرفه داشتم برا احتیاط اومدم

دکتر ب من گفت ۶ هفته و سه روز برم

من رفتم دکتر گفته ۸ هفته ۳ روز برو یعنی ۲۷ خرداد انشاالله

اره دوبار

نه دکترم نرفتم☹️یه هفته دیگه میرم

زوده بری یک هفته دیگه برو

من دیگ ۷ هفته دقیق هستم رفتم اره

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرای تابستونیم مامان پسرای تابستونیم هفته بیست‌ونهم بارداری