۳ پاسخ

به نام خدا تنبلی شدید داشتم شب خوابیدم صب بیدار شدم دو دختر باردار شدم بدون یه دوره حتی درمان خخخخ

اره بابا اصلا بزرگش نکن خواهرشوهرمن بشدت تنبلی تخمدان داشت جوری ک دکترش گفته بود بعیده باردارشی.ولی داروهاشو مصرف کرد و اصلاح سبک و ورزش بعده دوسه ماه باردارشد و نمیدونست بارداره

یعنی چی ؟؟ من که متوجه منظورت نشدم

سوال های مرتبط