تحت چه شرایطی باید برم ان اس تی ازم بگیرن؟

۳ پاسخ

اکر مشکل دیابت یا فشار خون داری یا حرکات جنین کم شده یا مثل من خونرسانی به بچه کم باشه برای اینکه دکتر ضربان قلبش اینارو چک کنه nst میخواد
اگر دکترت نخواسته هزینه الکی نکن بیمارستان دولتی از من ۱۴۸۰ گرفت واس یه ان اس تی

یا فشار خون و دیابت و مشکلات اینجوری داشته باشی

اگه حس کردی حرکاتش کم شده یا انقباض داری

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم روزهای ابتدایی تولد
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی