اره دختر منم دوتا دراورد یبوست گرفته بود
آره دختر من چندروز یبوست میشه چیزی نمیخوره بهونه گیر میشه بعد که دندونش سر میزنه یک روز کامل اسهاله
اول باید لثش ملتهب شده باشه بعد علائم دیگه مثل بی قراری، اب دهن، اسهال، تب خفیف شروع شه
دختر منم بشدت یبوست میشه ، انگار طفلیا آب بدنشون کم میشه بخاطر تب مختصری ک دارن ،
آره دخترمن الان دندون بالایی داره سومیش درمیاره یوبسه
دختر منم پیپیش الان کمی نسبت به چند روز پیش سفته یعنی ممکنه دندون دراره اخه هنوز هیچ خبری از دندون نیسن دارم نگرام میشم
بله دختر من الان اینجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.