همه این هارو امتحان کردم نشد
این مته فقط لتروزل داد
فعلا دوروز مونده به موعد
واسه من فولیکولام بهتر شد
منزدم اصلا تاثییری نداشت
من 15 ارديبهشت ک پریود شدم دوره درمان با لتروزول و سینال افو شروع کردم(البته برای بار دوک) 27 اردیبهشت ازادسازی زدم 31م قراربود iui کنم ک کنسل شد و نزدیکی داشتیم و الان باردارم 🥹خیلی مهمه دکتر با توجه به مشکلت درجه بندیا و دوز دقیق بهت بده ک فولیکول خوب بیاد بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.