۴ پاسخ

همه این هارو امتحان کردم نشد
این مته فقط لتروزل داد
فعلا دوروز مونده به موعد

واسه من فولیکولام بهتر شد

من‌زدم اصلا تاثییری نداشت

من 15 ارديبهشت ک پریود شدم دوره درمان با لتروزول و سینال افو شروع کردم(البته برای بار دوک) 27 اردیبهشت ازادسازی زدم 31م قراربود iui کنم ک کنسل شد و نزدیکی داشتیم و الان باردارم 🥹خیلی مهمه دکتر با توجه به مشکلت درجه بندیا و دوز دقیق بهت بده ک فولیکول خوب بیاد بالا

سوال های مرتبط

🐣🎀fari 🐣🎀fari قصد بارداری
مامانِ توت‌فرنگی🍓🐣 مامانِ توت‌فرنگی🍓🐣 قصد بارداری