۴ پاسخ

منم توبارداریم باد خیلی داشتممممم🤣🤣
شاید باور نکنی ولی ی شب من و مامانم و شوهرم نشسته بودیم من زمین نشست بودم بغلم میز جلو مبل بود روشم لیوان بود بعد یدونه محکمممم گوزیدم لیوان رو میز لرزید 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣💪

بیش فعالی امروز😂

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

شماااا؟؟

سوال های مرتبط