۶ پاسخ

من فک کردم نون لواشه خخخخ

فدا سرت میشه تجربه عزیزم😜 باقلوا من با کادایف درست میکنم امتحان کن عالی میشه.

با یوفکا هم میشه باقلوا درست کرد، به نظر میاد به اندازه کافی مواد و شهد نزدی

من اول فکرکردم نونه🫤🤣

نون باقلوا نبوده این یوفکاس

از چه‌ خمیری استفاده کردی؟؟؟

سوال های مرتبط