۵ پاسخ

من بردم فلوراید زد خوب شد،اگ پوسیدگی زیاد نباشه جوابه

فلورایدبزنی واسش هرشب مسواک بزن شیرینی شکلات اصلا نده اینجوری خیلی بهتر میشه اگه پوسیدگیش البته زیاد تباشع

شربت پروفن بدش خداقل مسکن دردش آروم بگیره تا فردا روز ک ببری دکتر

بانمک قرقره کنه مسواک بزنه

ببرش پیش دکتر عزیزم بالاخره ی راهی جلوت میزارن سخته دندون درد

سوال های مرتبط