اونایی ک سنتی ختنه کردین تا کی پماد زدین؟

۸ پاسخ

تا 1 هفته 10 روز خوبه

تا وقتی بخیه افتاد
بخیه هاش از روز چهارم افتاد

یه دونه بخیش مونده پماد میزنم تا پمادش تموم شه

منم تا زمانی که زخمش خوب بشه زدم

دکتر ب من گفت تا سه هفته پماد بعدش دیگه وازلین بزن تا قرمزیش بره

تا زمانی که پماد تموم شه
یکی دیگه هم خریدم گاهی چرب میکنم

من تا تموم شد پماد ازش زدم
خودم اضافه هم خریده بودم
چندین روز استفاده کردم تا دیگه قرمزیش‌ هم بره

من که دکتر گفت سه روز بزن
اما ۱۰روز زدم
باعث میشه چسبندگی نگیره

سوال های مرتبط