اونایی ک ختنه کردین روزی چند بار با بتادین میشورین؟

۵ پاسخ

اصن بتادین نباید بزنی، بتادین بدتر زخم تازه نگهمیداره دیرترخوب میشه، من ک حلقه انجام دادم پماد تتراسایکلین فراوان میزدم، بعد سه چهارروز هم میبردمش حموم تو آب ولرم میذاشتم بمونه نرم بشه ک حلقش زود بیفته، گاهی هم با شامپو بچه میشستم

حلقه کردم ولی اصلا بتادین نزدم فقط با اب خالی اونم وقتی پی پی میکرد میشستم بعدش هم با هر بار تعویض پوشک پمادشو میزدم ۶ روزه افتاد

من اصلا نگفت بابتادبن بشور

من‌ب روش سنتی ختنه کردم بتادین اصلا نزدم بخیه داشت فقط کرم‌میزدم

هیچی استفاده نکردم

سوال های مرتبط

مامان 𝖧𝗂𝗋𝖺𝖽🥑🩵 مامان 𝖧𝗂𝗋𝖺𝖽🥑🩵 ۵ ماهگی