۲ پاسخ

من تزدیک دوماه ۲وعده غذا میدم‌عصرونه هم میدم به پسرم

۱ وعده معمولا جای ناهار بین ۱تا ۳ بعدازطهر میدم
فرنی و حریره بادوم دادن پوره سیب زمینی دادن
بعدم سوپ شروع کردم

سوال های مرتبط