۶ پاسخ

میگم مامانا بچه هاتو هر چند روز یه بار شکمش. بچه هاتون کاررمیکنه یا همون پی پی‌کردن

البته الان‌یک. هفته اس شروع کردم غذا بدمش. اخرای. پنج ماهگیشه

من سه وعده میدم سرلاک صبح ظهر حریرن یا هشت نه شب اب میوه طبیعی میگیرم بهش میدم برا دندوناش. ک دوست داره چیزی رو‌گاز. بگیره هم پستونگ میوه خور گرفتم روزی دو سه بار. تیکه پرتقال یا سیب میزارم داخلش. میدم بهش

من ی وعده میدادم مگر دوس داشت دو وعده

من دو یا سه وعده میدم به زور اونم

صبونه ناهار عصر میان وعده میدم چند روزه هم شام میدم ولی مثل همون میان وعدس
فقط ناهارو غذایه پختنی میدم
البته همه اینارو ب زور میدم میچپونم تو دهنشم میخوابونمش رو بالشت تا دهن باز میکنه قاشقو خالی میکنم تو دهنش میدونم کارم اشتباهه😂😂دست خودش باشه هیچی نمیخوره

سوال های مرتبط