۴ پاسخ

پسر من شنبه ۶ تیر باید بزنه
ت دوتا پا هستش یا یکی؟؟

دختر من تا سه چار روز اذیت بود بعدشم از خواب و خوراک افتاد.نه خوب شیر میخوره نه خوب میخوابه.خیلی اذیت میکنه

پسر منكه يك شب اذيت شد روز بعدش خوب بود

24 ساعت

سوال های مرتبط

مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان دخترمون مامان دخترمون ۵ ماهگی