۴ پاسخ

خداروشکربرای دخترم خیلی سبک بود..

دیروز واکسن زده دخترم تا شبش درد داشت امروز خداروشکر درد نداره

تا ۲۴ ساعت اولش سخته براشون بعد کم کم بهتر میشه

اگه استامینوفن و کامل بخوره دردش نمیاد
بچه های من یکی شون کامل می‌خورد داروشو دردی نداشت اون یکی نمی‌خورد تف می‌کرد پاهاش درد داشتن

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙 مامان آیهان💙 ۱۶ ماهگی
مامان دخترمون مامان دخترمون ۵ ماهگی
مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی ۱۳ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۵ ماهگی