۹ پاسخ

برای ما سخت نبود دخترم خواب بود بردمش واکسن زد دوتا خوراکی داد تو خواب خورد اصلا متوجه نشد کامل و خوشگلم خورد
تزریقی اول سبک بود تو پای زاستش زد خیلی خوابش سنگین بود فقط بیدارش شد دومی فقط ی گریه کم کرد
اومدیم خونه هم پاراکید دادم کمپرس سرد تا فردا به خاطر پاراکید همش خواب بود و بی حال اصلا بیداز نشد که تو خواب شیر دادم تو خواب کمپرس کذاشتم از فردا ظهر به بعدم همچی عادی بود

نه اصلااا

منم نگرانم

نه حواست ب تبش باشه کمپرس سرد بزار روز اول هر نیم ساعت یک دقیقه //پاراکید هم بده هر ۴ ساعت

دوروز ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌.

فقط روز اول سخته فرداش خوب میشه

از روز دوم دیگه عادی شد

منم استرسشو دارم خیلی میترسم تب کنه🥺🥺

روز اول خیلی گریه میکنه باید قنداقش کنی تا پاهاشو تکون نده
کمپرس سرد بذار اگه جای واکسن سفت شد گرم بذار

سوال های مرتبط

مامان 👼❤️آیهانم❤️👼 مامان 👼❤️آیهانم❤️👼 ۱۶ ماهگی