برای ما سخت نبود دخترم خواب بود بردمش واکسن زد دوتا خوراکی داد تو خواب خورد اصلا متوجه نشد کامل و خوشگلم خورد
تزریقی اول سبک بود تو پای زاستش زد خیلی خوابش سنگین بود فقط بیدارش شد دومی فقط ی گریه کم کرد
اومدیم خونه هم پاراکید دادم کمپرس سرد تا فردا به خاطر پاراکید همش خواب بود و بی حال اصلا بیداز نشد که تو خواب شیر دادم تو خواب کمپرس کذاشتم از فردا ظهر به بعدم همچی عادی بود
نه اصلااا
منم نگرانم
نه حواست ب تبش باشه کمپرس سرد بزار روز اول هر نیم ساعت یک دقیقه //پاراکید هم بده هر ۴ ساعت
دوروز .
فقط روز اول سخته فرداش خوب میشه
از روز دوم دیگه عادی شد
منم استرسشو دارم خیلی میترسم تب کنه🥺🥺
روز اول خیلی گریه میکنه باید قنداقش کنی تا پاهاشو تکون نده
کمپرس سرد بذار اگه جای واکسن سفت شد گرم بذار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.