۲ پاسخ

ویروسه ماهم‌گرفتم هنوز خوب نشدیم

اونی که همه بچه های فامیل باهم میگیرن ویروسه نه گرما زدگی، همون داروهای دکترو بده کم کم خوب میشه

سوال های مرتبط