حتما ماسک بزن
قبل شیردادن و دست زدن به وسایلش دستاتو بشور
حواست جمع باشه خیلی دستت رو به بینی و دهانت نزنی اگه دست زدی بشور سریع
والا من یه هفته ویروس جدید گرفتم افتادم
دوتا ماسک زدم اضلا بغلش نکردم هربار نق زد شیر میدادم بهش ساکت میشد البته بچه من شیر خشکیه
تا یه هفته نزاشتم نفسم بهش یخوره
بعد نگران نباش واکسن زدن قلن نمیگیرن ولی مراعات کن
من بهش پاراکید هم میدادم چون خودم تب کردم گفتم تب نکنه
بچها نمیگیرن نگران نباش
براي جلوگيري خودت ماسك بزن خوشكلم نيازي نيس به اون چيزي بدي وقتي علايمي نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.